با حضور دکتر مرتضوی کارگروه اطلاعرسانی درمعاونت بینالملل برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی معاونت بینالملل دانشگاه شهید بهشتی، کارگروه اطلاعرسانی با حضور دکتر مرتضوی معاون بینالملل دانشگاه، دکتر حسن پور معاون اجرایی و جمعی از همکاران معاونت روزدوشنبه 24 شهریور ماه برگزار شد. دکتر مرتضوی در سخنان خود با اشاره به جایگاه ارتباطات مؤثر در معرفی فعالیتهای دانشگاه، بهره گیری از روشهای نوین تبلیغات ، تولید محتوای هدفمند و بهروز و تعامل بیشتر با مخاطبان بینالمللی را از مهمترین اولویتهای معاونت بینالملل برشمرد. اعضای کارگروه ضمن طرح دیدگاهها و پیشنهادهای خود و استفاده از ابزارهای خلاقانه تبلیغاتی و شیوههای نوین مارکتینگ، در خصوص معرفی ظرفیتها و دستاوردهای بینالمللی دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند. در این نشست، راهکارهای نوین در حوزه تبلیغات و بازاریابی خدمات و فعالیتهای بینالمللی دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت. در پایان، مقرر شد برنامههای اجرایی مشخصی برای تقویت تبلیغات و مارکتینگ در راستای ارتقای برند بینالمللی دانشگاه تدوین و اجرا شود. |
نظر